Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Milyen vagy?

Virtuálisan élünk egyre többen. Az interneten nézünk filmet, az interneten hallgatunk zenét, az interneten veszünk könyvet, az interneten rendelünk szállást, az interneten foglalunk mozijegyet, az interneten keresünk információkat. Ami az interneten van, az létezik, ami az interneten nincs, az már annyira nem is érdekes.

Virtuálisan élünk, és ez nagyban befolyásolja a cégekről, termékekről alkotott véleményünket is. Közösségi oldalakat használunk, a Facebookon beszélgetünk a nekünk tetsző és nem tetsző cégekről, márkákról – és persze politikusokról, színészekről, sporotlókról, celebekről. A tévéműsorokat is itt, a virtuális térben kommenteljük.

Fiatalok vagyunk, van némi pénzünk, dolgozunk vagy vállalkozásunk van, és fogyasztunk. Néha többet, néha kevesebbet, néha a cégünknek, néha magunknak szerzünk be ezt-azt. És a vásárlási döntéseinkhez nem használunk mást, csak az internetet.

Elindulunk a keresőből, és onnan az első utunk a nekünk kellő cégek oldala lesz. Olyan oldalak, amelyekre azért megyünk, hogy információt szerezzünk. És nagyon nem mindegy, milyen oldalt találunk!

Forrás: www.freedigitalphotos.net

Türelmetlenek vagyunk, nem bírjuk kivárni, ha valami sokáig töltődik. Nem fogunk percekig keresgélni információkat. Ha azt nem lehet könnyen megtalálni, ami kell, máris lépünk vissza a keresőbe. Ha az oldal kusza, eltévedünk rajta és elmenekülünk, a bezárás gomb ott van néhány centire. Ha azt látjuk, régiek az információk, fel sem hívjuk a céget: ha neki nem fontos, hogy pontos információt adjon, nekünk sem fontos náluk vásárolni.

Az interneten élünk, weboldalakon keresztül informálódunk. Neked milyen a weboldalad? Össze mered mérni másokéval? Hidd el, érdemes! Most nincs más dolgod, mint jelentkezni a versenyünkre. Adunk díjakat is, de a dícsőség talán még fontosabb: kapj arról visszajelzést, hogy érdemes volt. Érdemes volt veszekedni a programozóval, érdemes volt pixeleket tologatni a grafikussal, érdemes volt belefektetni a pénzt, az időt, az energiát.

Hidd el, jó a weblapod! Nincs is más dolgod, mint megmutatni nekünk. Légy bátor, nevezz be!

1 Tovább

Melyek a jó honlap építőkövei?

Összetett és sokoldalú feladat előtt állunk, ha úgy döntünk, honlapot szeretnénk indítani vállalkozásunknak. A site szövegezése, a harmonikus design kialakítása, erős marketingstratégia felépítése,  a közösségi média szakszerű használata mind fontos tartópillérei az épülő honlapnak. Ma már elképzelhetetlen sikeres honlapot létrehozni közösségi média használata nélkül. Az így kialakított rajongói bázissal - ha jól csináljuk -, már fél sikert értünk el, a közösséget aktivitásra bírni persze további leleményességet igényel, ezzel kezdődik majd igazán a munka oroszlánrésze. A Facebook és a Google nagyban megkönnyíthetik dolgunkat, későbbi látogatóink bázisát a segítségükkel építhetjük föl. Keresőoptimalizálás nélkül ne is vágjunk bele a honlapkészítésbe, enélkül szinte lehetetlen népszerű site-ot alapítani. Ma már számos cég áll rendelkezésünkre, hogy a legprofibban optimalizálják a keresőkre weboldalunkat, bízzuk meg valamelyiküket, kérjünk ajánlásokat másoktól.  A látogatók számára legérdekfeszítőbbnek ítélt kulcsszavakkat meg kell határozni, a Google algoritmusok alapján rangsorolja a weben található honlapokat (a tévhitekkel ellentétben a keresések több mint 90 %-a még mindig nem hirdetés, hanem a keresőbe beírt kulcsszavakkal történik). Google-optimalizálás nélkül szinte elképzelhetetlen sikeres weboldalt létrehozni, Magyarországon a keresések elsöprő többségét a Google-on keresztül indítják. Egy jól felismerhető, szem előtt lévő logóval nyomot hagyhatunk a látogatóban, könnyen azonosítható, letisztult arculatban kell gondolkodnunk. A marketingfolyamatok szabályaival sem árt tisztában lenni, egy erre specializálódott szakember feltérképezi a potenciális vásárlók piacát, megtervezi az értékesítés folyamatát.


Hamarosan hazai szakembereket faggatunk a sikeres honlap titkairól.

0 Tovább

Kis- és mikrovállalkozásoknak indít pályázatot a Budapest Bank!


Egy cég életében ma már elengedhetetlenül fontos a jól átlátható, logikusan felépített weboldal. Egy felhasználóbarát, letisztult designnal rendelkező site nagyban hozzájárulhat a vállalkozás sikeréhez, támogathatja az értékesítést és kiváló csatornát jelent új ügyfelek megszerzésére. Bizonyos funkciók tovább növelhetik a siker esélyét, így a webshop, a fórum vagy a releváns, tájékoztató cikkek mind olyan szolgáltatások, melyekkel megkönnyíthetjük a látogatóink dolgát.
A Budapest Bank olyan vállalkozásokokat szeretne elismerni, melyek könnyen megtalálhatóak az interneten, weboldalaikkal egyszerűsítik a világhálón történő vásárlást, felhasználóikat nem terhelik fölösleges kattintásokkal.

Pályázni szeptember 10. és október 5. között lehetséges, a pályázati adatlap letölthető innen.

0 Tovább

sikereshonlap

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Legfrissebb bejegyzések

2012.11.09.
2012.11.08.

Utolsó kommentek