Összetett és sokoldalú feladat előtt állunk, ha úgy döntünk, honlapot szeretnénk indítani vállalkozásunknak. A site szövegezése, a harmonikus design kialakítása, erős marketingstratégia felépítése,  a közösségi média szakszerű használata mind fontos tartópillérei az épülő honlapnak. Ma már elképzelhetetlen sikeres honlapot létrehozni közösségi média használata nélkül. Az így kialakított rajongói bázissal - ha jól csináljuk -, már fél sikert értünk el, a közösséget aktivitásra bírni persze további leleményességet igényel, ezzel kezdődik majd igazán a munka oroszlánrésze. A Facebook és a Google nagyban megkönnyíthetik dolgunkat, későbbi látogatóink bázisát a segítségükkel építhetjük föl. Keresőoptimalizálás nélkül ne is vágjunk bele a honlapkészítésbe, enélkül szinte lehetetlen népszerű site-ot alapítani. Ma már számos cég áll rendelkezésünkre, hogy a legprofibban optimalizálják a keresőkre weboldalunkat, bízzuk meg valamelyiküket, kérjünk ajánlásokat másoktól.  A látogatók számára legérdekfeszítőbbnek ítélt kulcsszavakkat meg kell határozni, a Google algoritmusok alapján rangsorolja a weben található honlapokat (a tévhitekkel ellentétben a keresések több mint 90 %-a még mindig nem hirdetés, hanem a keresőbe beírt kulcsszavakkal történik). Google-optimalizálás nélkül szinte elképzelhetetlen sikeres weboldalt létrehozni, Magyarországon a keresések elsöprő többségét a Google-on keresztül indítják. Egy jól felismerhető, szem előtt lévő logóval nyomot hagyhatunk a látogatóban, könnyen azonosítható, letisztult arculatban kell gondolkodnunk. A marketingfolyamatok szabályaival sem árt tisztában lenni, egy erre specializálódott szakember feltérképezi a potenciális vásárlók piacát, megtervezi az értékesítés folyamatát.


Hamarosan hazai szakembereket faggatunk a sikeres honlap titkairól.