A jó weboldal olyan, mint egy pékség: mindig a friss árura kíváncsiak a vevők. A jó weboldalon az információk frissek és aktuálisak. Ha nincs semmi újdonság, amit megjelentessünk, akkor is oda kell arra figyelnünk, hogy a már fent lévő információk aktuálisak legyenek, és jelezzük is ezt a látogatók felé.

Ha például három éve ugyanazt az árlistát használjuk, így a weboldalon az látható, hogy érvényes 2009. január 1-től, akkor ebből a látogatónak nem az jut az eszébe, hogy jé, milyen rendesek vagyunk, nem nyúltunk az árakhoz, hanem az, biztosan évek óta rá se néztek erre a weblapra. Nincs tehát más dolgunk, csak írjuk át a dátumot: érvényes 2012-ben is!

A weboldal frissessége és aktualitása kulcsfontosságú: ez adja meg azt a hitelességet cégünk felé, ami az interneten elengedhetetlen, ha megrendeléseket akarunk kapni. Nézzük hát át hétről-hétre akár az oldalunk, ne maradjon fent semmi fölösleges lejárt akció vagy már nem kapható termék, nem elérhető szolgáltatás.

A te weblapod mindezt tudja? Sőt, ennél többet is? Akkor jelentkezz pályázatunkra!