Ha egy weboldal azért készült, hogy a cég bemutatkozzon, hogy a cég az interneten is elérhető legyen, akkor kiemelten fontos eleme a tartalomnak a kapcsolat, vagyis az elérhetőség.

Ez lehet a cég címe vagy címei (több telephely esetén), de lehet egy ügyfélszolgálati telefonszám vagy csak egy email cím - attól függően, milyen formában szokták a céget elérni. Egy biztos: valamilyen kapcsolatot fel kell tüntetni. Ennek a helye általában egy kapcsolat menüpontban szokott lenni, ami vagy egy főmenű, vagy egy almenü formájában jelenik meg.

De ez így önmagában kevés.

Sokan csak azért néznek fel az oldalunkra, hogy például felhívjanak bennünket. Minek őket fárasztani a sok menüvel? Érdemes a kiemelt kapcsolati elemet az oldalon is kiemelté tenni, vagyis például a telefonszámunkat, címünket kiemelni - és minden lapra a weboldalunkon belül elhelyezni! Vagyis a címlaptól kezdve az aloldalakig mindenhol legyenek kint ezek az információk. Hiszen ez akkor is segít, ha valaki böngészkedi az oldalunk, majd meglát valamit, ami miatt keresne bennünket - és el sem kell lapozni, máris csörgetheti a telefont.

Az elérhetőségünk nagyon fontos információ. Ne dugjuk el!