Amikor tervezünk egy weboldalt, érdemes azt végiggondolni, hogy majd milyen kampányaink lesznek, és azoknak a kampányoknak milyen céljuk lehet. Például az offline (nem internetes) kampányok használata esetében érdemes helyet hagyni a weboldalunk címlapján arra, hogy az aktuális kampány ott is megjelenhessen. Hiszen ha egy érdeklődő látja valahol a kampányunkat, és ott van rajta a weboldalunk címe, akkor a bővebb információt lehet, hogy weboldalunkra jön. És ha oda jön, akkor meg kell neki mutatni a kampányt, hogy lássa, itt van, itt lesz a több infó.

Másrészt, ha sok online kampányt csinálunk, akkor biztosan szükségünk lesz érkezési oldalra, vagyis landing page-re. Ezt is előre lehet tervezni, vagyis felkészíteni úgy az oldalt, hogy tudjunk független érkezési oldalakat csinálni.

Végül, érdemes a weboldal szerkezetét úgy felépíteni, hogy a felhasználói mozgások követhetőek legyenk: bontsuk elemeire a tartalmat, a regisztrációt stb., hogy lássuk, meddig jutnak el a felhasználók.